неділя, 22 березня 2020 р.

1- D 23.03.20/ 25.03.20

Lesson  4 
Theme: FAMILY
Procedure. 
Pupils Book   - page 64
Exercise 1: Listen and sing(Послухай та заспівай)  
Щоб прослухати аудіо файл перейдіть за посиланням і відкрийте запис 45
We’re the royal family!
Mum’s the queen! Dad’s the king!
We’re the royal family! (*2)

This is my mum.
Hi, my name’s Ann.
This is my dad.
Hi, my name’s Dan.

Mum’s the queen! Dad’s the king!
We’re the royal family! 

This is my sister.
Hi, my name’s Jill.
This is my brother.
Hi, my name’s Bill. 

Mum’s the queen! Dad’s the king!
We’re the royal family! 

This is my grandma.
Hi, my name’s Kim.
This is my grandpa.
Hi, my name’s Jim.

Mum’s the queen! Dad’s the king!
We’re the royal family! (*2)

Now sing the song again with karaoke version or watch video (Тепер заспівай пісню знову з караоке версією чи подивися відео) 
Щоб прослухати аудіо файл перейдіть за посиланням і відкрийте запис 46
чи перейдіть за посиланням для перегляду відео
Exercise 2: Point and say (Покажи та скажи) 
This is my mum, Ann.
This is my dad, Dan.
This is my sister, Jill.
This is my brother, Bill.
This is my grandma, Kim.
This is my grandpa, Jim.
Activity Book – page 62
Exercise 1: Number in the order of the song. Then listen and check. (Пронумеруй у порядку пісні. Потім послухай та перевір) 
Щоб прослухати аудіо файл перейдіть за посиланням і відкрийте запис 45
1 –c 
2 – d 
3 –b 
4 – a 
5 –e 
6 –f 
Exercise 2:  Look and tick or cross. (Подивися та постав галочку або хрестик) 
1 – ˣ
2 – √
3 – ˣ
4 – ˣ
GOOD LUCK!!!

Lesson  5
Theme: FAMILY
Procedure. 
Pupils Book   - page 65
Exercise 1: Listen and point (послухай та покажи)  
Щоб прослухати аудіо файл перейдіть за посиланням і відкрийте запис 47
aunt                    cousin   Spot
Exercise 2: Listen and say (Послухай та скажи)
Щоб прослухати аудіо файл перейдіть за посиланням і відкрийте запис 48
Who’s that? (Хто то?)                                  That’s my sister.  ( То моя сестра)
What’s her name?  (Як її звуть?)               Her name’s Sue. (Її звуть С’ю) 
What’s his name?  (Як його звуть?)          His name’s Ben. (Його звуть Бен)
Exercise 3: Draw your cousin. Then ask and answer. (Намалюй свого двоюрідного братика чи сестричку. Потім запитай і дай відповідь) 
Activity Book – page 63
Exercise 1: Listen and match. (Послухай та з’єднай) 
Щоб прослухати аудіо файл перейдіть за посиланням і відкрийте запис 49
1 – Mary (grandma)
2 – Susan (aunt)
3 – Simon (cousin)
4 – Frank (grandpa) 
5 – Fred (uncle)
6 – Emma (sister)
Exercise 2: Look and guess. (Подивись та вгадай) 

Якщо Ви маєте час та технічні можливості, переходьте за посиланням і роздрукуйте (пропишіть дитині самостійно в зошиті в клітинку) літеру Vv  та пропишіть.

E:\Мои документы\Collegium 2019-2020\handwriting-practice-letter-v.png     E:\Мои документы\Collegium 2019-2020\V - van.gif

GOOD LUCK!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар